Thursday, April 25, 2013

Apricot Seed Story




RM 28 / 300gm
  Whatapps / Tel: 6018-3690782 (WakSab)
  

For the prevention of cancer, that is for those that currently have cancer or for those that would like to prevent cancer, this information is for you.


Vitamin B-17 is found in most fruit seeds. Its components make it vital for our survival without cancer. Seeds are for everyone to eat. Don't wait and see if you develop cancer to start eating the seeds. Vitamin B17 is found in seeds such as:
Apricot
Apple
Peach
Cherry
Grapes

We don't need to make the seed a main course in our diets, but we do need the equivalent of about seven apricots seeds per day.This will nearly guarantee a cancer free life. Apricot seeds have the highest content of B-17 on earth. They are chewable and bitter and a necessity in our diet. Although apricot seeds are bitter, they must be integrated into our diets.

Kajian Pakar Kanser tentang Vitamin B17



 Dr John Morrone 

Pada tahun 1962, Dr John Morrone melaporkan hasil dari rawatan yang beliau gunakan laetrile (B17 Injection). Kajian yang beliau lakukan terhadap  pesakit kanser  yang berada tahap "inoperable cancer." Rawatan di lakukan selama  4 hingga  43 minggu. 3-9 gm Laetrile ( B17 Iv )  telah diberikan melalui suntikan intravena.  Morrone telah membuat sebuah kesimpulan hasil rawatan kanser yang menggunakan B17 injection.

Laporan beliau: "penggunaan laetrile ... dalam  kes kanser metastasis, memberikan kelegaan dari kesakitan yang dramatik, menghentikan pengambilan  narkotik secara berterusan, kawalan bau busuk  dari  tumor, menambahkan selera dengan lebih baik, dan pengurangan adenopathy [bengkak nodus limfa]. Hasil dari keputusan rawatan yang di beri ini, beliau mencadangkan, penggunaan Vitamin B17 injection di berikan kepada pesakit kanser regresi lesi malignan .... Tiada kesan sampingan yang lain [selain daripada tekanan rendah rendah, sedikit gatal-gatal dan sensasi haba di kawasan-kawasan yang terjejas ] "





Dr Manuel Navarro

Manuel Navarro, MD, bekas profesor perubatan dan pembedahan di yang Univ. Santo Tomas di Manilla menulis pada tahun 1971: 

Melakukan kajian dalam bidang Onkologi [kajian tumor] melebihi  18. Pada masa yang sama juga beliau telah menggunakan Laetrile amygdalin dalam rawatan pesakit kansernya. Selama 18 tahun juga beliau telah merawat  sebanyak lebih lima ratus pesakit dengan laetrile amygdalin melalui berbagai cara termasuk melalui makan ( oral ) dan Iv  ( iIntravenous ). 
Hampir  kebanyakan pesakit beliau rawatan  Laetrile-amygdalin telah berada pada tahap  4. Perkembangan  mereka di teliti dengan cara klinikal. sebagai seorang pakar onkologi , pengamal  dan penyelidik dalam bidang kanser , beliau mempunyai  kelayakan untuk  membuat keputusan  dan menggalakkan dengan penggunaan Laetrile amygdalin dalam rawatan pesakit kanser  tahap terminal.



Burton Goldberg

Kebanyakan  doktor  seramai  1116 orang  yang mengikuti  program anti-kanser  di Perubatan Alternatif Burton Goldberg  melaporkan keputusan positif  apabila mengambil laetrile sebagai sebahagian daripada program rawatan kanser mereka. 
Robert Atkins, MD, menyatakan bahawa "amygdalin muncul untuk meneutralkan mempromosikan kanser oksidatif sebatian seperti radikal bebas .... Ia hanya satu lagi komponen penting untuk menjaga kanser daripada tumbuh atau merebak. Bertentangan dengan apa yang orang telah berkata tentang laetrile ... ia perlu dianggap berkesan untuk rawatan sepenuhnya  dan 'selamat untuk semua jenis kanser. "


Dr Emesto Contreras

Dr Emesto Contreras telah digunakan laetrile sebagai asas dalam merawat  kanser. Amalan ini di lakukan  sejak tahun 1963.  Beliau mendapati bahawa "Untuk pencegahan kanser dan penyelenggaraan remitan,  tidak ada  yang lebih  berkesan selain  laetrile .... 

Nontoxicity membenarkan penggunaannya selama-lamanya manakala pembedahan, radiasi dan kemoterapi hanya boleh ditadbir untuk masa yang terhad .... yang majoriti kanser yang berlaku lebih kerap, seperti kanser paru-paru, payudara, kolon, ovari, perut, esofagus, prostat, dan limfoma, banyak dibantu oleh laetrile. "


No comments: