Saturday, November 27, 2010

Buang toksin badan dengan Detox Foot Patch




Detox Sense Detox Sense merupakan makanan tambahan yang kaya dengan serat dirumus khas secara saintifik menggunakan teknologi terkini. Ia menggabungkan khasiat-khasiat penting dari bahan-bahan semulajadi seperti Spirulina, Chorella, Wheat Grass, enzim-enzim, protein-protein, vitamin-vitamin dan kaya dengan kandungan phytonutrients berasal daripada serat buah-buahan dan sayuran.

Mengandungi pelbagai zat makanan bagi meningkatkan tahap kesihatan secara optimum, membekalkan tenaga dan kecergasan. Detox Sense memberikan anda sumber kebaikan semulajadi, bebas dari bahan kimia dan unsur daripada haiwan, dan kaedah pemprosesan terkini digunakan bagi menjamin nutrien yang rapuh seperti enzim-enzim dan prebiotik tetap kekal sempurna dan aktif.

Detox Sense menyediakan 3 langkah pendekatan untuk kesihatan dan kehidupan lebih baik dan berkualiti.

LANGKAH 1 :
Mengaktifkan Serta Memulihkan Sistem Detoksifikasi, Penghadaman dan Pencernaan. Kolon (Usus Besar) adalah tempat pembiakan paling mudah untuk bakteria tidak sihat, virus-virus dan parasit-parasit. Statistik terkini menunjukkan lebih 90% punca penyakit di dunia adalah berpunca dari kolon (Usus Besar) yang tidak sihat. Pelbagai masalah kesihatan yang boleh dikaitkan dengan masalah usus besar. Di antaranya penyakit tersebut adalah sakit kepala, masalah kulit, nyanyuk, nafas berbau, keletihan, artritis, penyakit jantung dan banyak lagi.
Detox Foot mengandungi sekam psilium iaitu satu agen pembersihan kolon (Usus Besar) semulajadi yang dapat membantu anda mengelak menyahtoksin dari tubuh secara semulajadi.Penggambilan Detox Sense secara teratur dan berterusan akan dapat menyingkikan sisa terkumpul dan toksin daripada dinding usus agar usus dapat menyerap nutrien dan vitamin dengan lebih berkesan. Tubuh akan rasa lebih bertenaga, sihat dan segar semula secara menyeluruh.

LANGKAH 2 : Memelihara Tubuh Dengan Nutrisi Terbaik Dan Semulajadi Detox Sense mengandungi Spirulina yang secara semulajadi memiliki segala khasiat yang diperlukan oleh tubuh. Vitamin kumpulan B yang terdapat dalam Spirulina, terutamanya vitamin B12, Makanan berzat ini juga mengandungi vitamin E, iaitu sumber zat besi semulajadi dan 14 mineral. Vitamin B yang terkandung dalam Spirulina dapat membantu mengekalkan dan meningkatkan kesihatan urat saraf, kulit, mata, rambut, hati, mulut dan menguatkan otot pada saluran pencernaan. Spirulina juga merupakan antioksidan yang berupaya melindungi tubuh daripada kerosakan akibat radikal bebas.

LANGKAH 3 : Meningkatkan Sistem Imun Badan Detox Sense diperkaya dengan vitamin-vitamin A ,C ,E ,B1 ,B2 ,B6 ,B12 ,D, Biotin. Vitamin dan mineral yang terkansung dalam spirullina dapat membantu meningkatkan sistem imun badan dan sekaligus dapat memastikan kesihatan dalam keadaan baik. Detox Sense dapat menyeimbangkan tubuh dengan enzim-enzim pencernaan termasuk lipase, protease dan amilase yang berfungsi melancarkan proses penghadaman. Terutamanya bagi yang mengalami masalah makanan tidak hadam dan sembelit. Rumusan dan Khasiat Detox Sense ·Membersih kolon (Usus Besar) dengan meneutralkan pembuang toksin-toksin terkumpul dan mengelakkan pengumpulan toksin dalam badan. ·Memelihara dan meningkatkan kesihatan usus secara optimum, menambah penyerapan vitamin-vitamin, mineral dan nutrien penting yang diperlukan oleh badan. ·Meningkatkan Sistem Imun badan untuk melawan penyakit ·Melegakan sembelit atau cirit-birit kerana gaya hidup dan pemakanan tidak sihat ·Membantu mengurangkan kolesterol jahat ·Ia mengambil sendiri melegakan radang usus ·Menjadikan tubuh lebih bertenaga, sihat dan segar semula secara menyeluruh. ·Melegakan keletihan kronik, pelbagai masalah kulit, kesakitan otot ·Membantu dalam salah satu program mengawal berat badan dan perut buncit.

Bagaimana toksin terjadi dalam badan.




No comments: